Friday 20 May 2011

My Brother's WeddiNg



9 April 2011 (sabtu) ,bertempat di Masjid Felcra Bukit Kepong, maka secara rasmilah my brother Asyari selamat menjadi suami kepada isterinya Nurul Ain. Tahniah..tahniah... dan secara rasminya jugakla saya telah mendapat kakak ipar..h0ho... Inilah pertama kalinya family kiteorag ade majlis kenduri kawen. Sebab kami hanya ada 4 orang adik beradik. Dia yang sulong, saya yang kedua, third my sister and yang bongsu dah kembali ke rahmatullah masa umurnya 6 tahun last 2003.

hurmm.. the best part masa majlis ni ialah hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan digubah sendiri oleh adiknya yg paling baik hati ni..hehe... saya la yg buat kesemua 11 hantaran tu & dibantu jugak oleh my sister. Nak tahu sebelum ni saya tak pernah buat mana-mana hantaran melainkan masa dia bertunang dulu. Tapi, bila tengok balik boley tahan jugak la. So, kepada sesiapa yg ingin membuat tempahan jangan segan2 untuk contact saya ye:)

Majlis bagi pihak lelaki / majlis sambut menantu dibuat seminggu selepas tu 17 April 2011. Time-time nilah kita akan dapat jumpa balik dengan saudara mara yang dah lama tak jumpa. Kira family gathering lah jugak. Terima kasih atok2 saudara, sepupu, kawan2 yang datang memeriahkan majlis. Walupun majlis diadakan secara kecil-kecilan, tapi penatnya woo00ooooo... sebulan pun tak hilang lagi... Alhamdulillah, bertambah lagi ahli keluarga.

Welcome to our family, Nurul Ain :)

No comments:

Post a Comment